2014/12/31

Food & Drink 2014

潛左水幾日...係因為去完美食節之後散左,依家先有力量打字haha,

今年既美食節,Sem Sem 滿載而歸!買左鮑魚,冬菇等...仲試食左好多野yummy!


一入到會展會場,就買了這支飲品黎飲...行不到會場既一半,已經飲完啦haha!


行到一半,發現左Sem Sem好朋友既細佬開既麵店原來都有擺檔,當然要支持下啦!


之後,我們見到海參試食價50/2條...覺得幾抵就買左黎試. 點知...食落去怪怪的。再看清楚,原來是食齋的!omg...


最後,雖然食到飽飽,但見到小豬同熊仔咁得意...惟有買左佢XD. 大家估下呢兩個係咩味既包...!

今個星期會挑戰工展會!買野加油丫!


BTW: 祝大家除夕快樂,出年見啦yeahhhh...

2014/12/27

Happy Boxing Dayyyyyy !!!!!!!

話咁快就Boxing Day la...係我最期待既日子!有得拆禮物yeahhhhh!!!!!!

今個聖誕節,唔知大家點過呢?

小編同左蜜糖先生去左食tea...


兩個人點左呢壺野,味道不錯。


對於上面果兩款食物,真有點失望...由落單到上菜,花了大約20-25分鐘!職員態度亦極之惡劣...簡直大剎風景!

為左平息怒氣,決定食餐好 hehe


Sem Sem好鍾意打邊爐嫁,因為實在好warm! Yummy......

最後,早前話過要分享下Sem Sem 收到既聖誕禮物......


















今年收穫好豐富丫,有得食,有得聽,又有得用!有我至愛既張敬軒DVD, 薑餅人,眼影,鏡盒.....最開心收到聖誕卡!寫既一字一句,好窩心,Sem Sem會記在心中!

Thank u my dears!!!

2014/12/25

Merry Christmas with LOVE

"We wish you a Merry Christmas
 We wish you a Merry Christmas
 We wish you a Merry Christmas
 And a Happy New Year

 Good tidings we bring
 To you and your kin
 We wish you a Merry Christmas
 And a Happy New Year"



MERRY CHRISTMAS!!! 一年一度既聖誕節終於到啦...

首先,諗一諗,一定要感恩!年年平安夜都病既我,今年居然可以免疫yeahhhhh!!!!!!!

Sem Sem 今年既平安夜選擇左簡單咁過, 沒有開Party, 沒有出外倒數...只係訓足成日咁制,然後儲足精神晚上睇「哈比人」!


簡單就是美,收到朋友們既短訊'Merry Christmas'已經好開心;亦不需要收一份好貴既禮物...只要是用心選擇既,Sem Sem已經覺得自己好幸福嫁啦!



BTW, 好想快d到聽日丫!Boxing Day.............!!!!! 期待同你地分享Sem Sem收到d咩禮物:)


To All of u: Merry Christmas & Happy New Year!!! Let's enjoy ur holiday...


Sem Sem 去街啦!正!

2014/12/24

愛 • 朋友

昨日...係過得好充實既一日!無論lunch定還是dinner, 都同一班舊同學一齊食飯

正所謂「一日之計在於晨」,當然唔可以浪費左佢啦...食過早餐後,就出門去買聖誕禮物比我至愛既朋友們...


行程第一站...去尖沙咀既isabella買返對靚靚紫色星星耳環,果度D耳環真係好靚丫...說真的,有點唔捨得送比人XD 


之後便打算搭港鐵會合"女神"......


點知...


(一入到車廂,後面有個強國人同我講)


A: 小姐,請行入少少,入面仲有好多丫(事實上冇)


我:冇位啦


A: 唔理我,仲誇過我,差D跌死我


我:-.-


對住甘既人,真係冇曬mood


終於到達第二站啦...RabbitHole Coffee & Roaster


今次選既係Smoked Duck Breast ,係我見過最好食既鴨胸yummy...



最後仲破例飲左杯Mocha...拉花拉得好靚!真係唔捨得飲!


送完女神返工後,便到金鐘PP繼續買Christmas Gift ...


到了晚餐時間...同一班好姊妹到了荃灣既大壹冰室...等左半個鐘先有位!


好大塊三文魚扒丫...差D食唔曬!

Last but not least...好多謝你地既聖誕卡同禮物&護送我去搭車!好sweet ar!!!!!!!