潛左水幾日...係因為去完美食節之後散左,依家先有力量打字haha,
今年既美食節,Sem Sem 滿載而歸!買左鮑魚,冬菇等...仲試食左好多野yummy!
行到一半,發現左Sem Sem好朋友既細佬開既麵店原來都有擺檔,當然要支持下啦!
之後,我們見到海參試食價50/2條...覺得幾抵就買左黎試. 點知...食落去怪怪的。再看清楚,原來是食齋的!omg...
最後,雖然食到飽飽,但見到小豬同熊仔咁得意...惟有買左佢XD. 大家估下呢兩個係咩味既包...!
今個星期會挑戰工展會!買野加油丫!
BTW: 祝大家除夕快樂,出年見啦yeahhhh...




沒有留言:
張貼留言