2014/12/31

Food & Drink 2014

潛左水幾日...係因為去完美食節之後散左,依家先有力量打字haha,

今年既美食節,Sem Sem 滿載而歸!買左鮑魚,冬菇等...仲試食左好多野yummy!


一入到會展會場,就買了這支飲品黎飲...行不到會場既一半,已經飲完啦haha!


行到一半,發現左Sem Sem好朋友既細佬開既麵店原來都有擺檔,當然要支持下啦!


之後,我們見到海參試食價50/2條...覺得幾抵就買左黎試. 點知...食落去怪怪的。再看清楚,原來是食齋的!omg...


最後,雖然食到飽飽,但見到小豬同熊仔咁得意...惟有買左佢XD. 大家估下呢兩個係咩味既包...!

今個星期會挑戰工展會!買野加油丫!


BTW: 祝大家除夕快樂,出年見啦yeahhhh...

沒有留言:

張貼留言