2015/01/10

All good things around me!!!!

再一次失蹤左幾日,係因為Sem Sem最近去左好多地方,要時間recover一下...

最近好多朋友都係fb post下紅葉相,當然Sem Sem都唔蝕抵...早前就去左大棠影相!


果日既天氣好好,花了半日時間終上到去啦...超級正!BTW...估唔到會行到嫁!影到靚相,幾辛苦都值得...:)

另外,Sem Sem 係大師傅指導下,成功整到碗仔翅同煎餃子La Hahaha...yummy. 好想快d再整丫!有冇人相食丫?

Last but not least, Sem Sem新買左Young Living 既香薰機,真係好好用!


好彩有佢乍,如果唔係,我既敏感咳都唔知點算...


BTW, 遲來的2015年快樂丫!





沒有留言:

張貼留言