說真的,當初只當你是普通一起做project既同學...但漸漸地,我發現將你變成傾訴既對象...真的很多謝你,當我家中有事發生,你第一時間會關心和問候而不是問我搵料搵成點...如果不是因為你既努力,也許我冇可能回復得甘快,更何況畢業?!
跟你冇聯絡一排,好記得再次聯絡既應該係你懷孕5周既時候. 我好慶幸能夠在你身邊睇住你,眼看你的肚一日比一日大,我替你擔心和興奮...!因為契女既關係讓我們再次連結上黎...每次坐埋一齊,總有說不完既話題. 雖然我朋友唔多,但我知道不需要多,只要有一個真心關心大家既人就足夠!
有你讓我生命變得更加精彩...
大家要繼續努力維繫喔!!!
PS. 我真係冇勇氣係你面前表達我既感覺,用文字黎表達希望你會睇到我既真心話:)放心,冇咩人會睇我個blog!

沒有留言:
張貼留言